Create your callbot in 15 minutes!

Our SaaS platform is the easiest way to create your company's callbot. The bots created with Yelda are intelligent: in real natural language, and they improve by themselves over time.

They trust us

Yelda, provider of callbots solutions for major brands.

How it works

Deploy your Yelda callbot to improve your services and better serve your customers and prospects.

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1 - Choose your use cases

Thanks to our pre-trained modules on a wide variety of use cases, your callbot will be operational in a few minutes!

FAQ
Service Clients / SAV
Voice-commerce
Recrutement
Marketing
Contenus
RH
Interne
Marketing / Collecte de leads
RĂ©servations / Prise de rendez-vous
Demandes de devis

2 - Customize your callbot

Import your data and adapt all the responses of your voice robot. Yelda allows you to easily import and update your data through the following channels:

Nos connecteurs natifs : Salesforce, Zendesk, etc.
Vos API maison
Fichiers csv
A la main via l'interface Yelda

3 - Déployez en quelques minutes sur le numéro de votre choix !

With Yelda, you are only a few clicks away from putting your voice robot online on the phone numbers of your choice, existing or created especially for the occasion!

Landline or mobile number
Your existing number or a new one created by Yelda

4 - Identify your customers' expectations

Statistics and verbatims of all conversations between your customers and your assistant are available in your Yelda interface. This allows you to improve your callbot, but above all to have a complete vision of your customers' expectations, including on subjects you had not anticipated!

Your conversation list
Complete statistics / KPI
List of the topics most frequently discussed by your users
Continuous improvement of your bot with artificial intelligence
Instant transmission of conversations to your Customer Relationship Management solution

Demander une démo

Obtenez un aperçu de votre futur callbot !

Error

Features

All the options you need are combined in our 100% no-code Saas solution.

No-code platform

No need for a consultant, ESN or third-party provider. Create your own callbot in minutes: no code to write, no conversation tree to create!

Adapted to your systems

Set up your use cases among our many modules: FAQ, customer service, HR, marketing, internal, leads, etc. Link your callbot to your customer relationship solution via our native connectors: Salesforce, Zendesk, etc.

The number of your choice

Deploy your voice robot in a few clicks to answer the phone on a fixed or mobile number of your choice.

Dashboard

All your callbot conversations, your KPIs, on-the-fly wizard modification: it's all there, available as SaaS.

FAQ

Qu'est-ce qu'un callbot ?

Un callbot est un agent conversationnel vocal qui, grâce à l'intelligence artificielle, peut comprendre et répondre de manière autonome et naturelle aux demandes des clients lors d'appels téléphoniques.

Pourquoi intégrer un callbot dans votre service client ?

Une solution de callbot améliore le service client en offrant une disponibilité 24/7, réduit les temps d'attente, et peut traiter jusqu'à 50% des appels. Cela augmente la productivité opérationnelle de 59% et réduit les coûts, tout en améliorant l'expérience client.

Comment intégrer un callbot dans votre entreprise ?

Définissez vos objectifs, choisissez une solution adaptée comme YeldaAI pour une solution nocode et personnalisable, planifiez et implémentez le système, personnalisez le callbot, testez et ajustez, lancez-le en informant les clients, surveillez les performances et optimisez continuellement pour améliorer l'expérience utilisateur.

Combien coûte un callbot ?

YeldaAI offre le coût du setup gratuitement et facture seulement 0,15 € par minute de communication, ce qui est moins cher que le coût d'une minute avec un agent humain.